Smartfony obecnie mogą obsługiwać wyświetlanie filmów, treści w wysokiej jakości, mogą być to także relacje na żywo z mediów społecznościowych.

Firmy coraz chętniej korzystają z reklam interaktywnych, narzędzi wideo, jakie udostępnia za darmo Facebook. Dzięki temu możemy stworzyć streaming, w którym zaprezentujemy naszą firmę, konkretne towary czy też usługi. Platforma Facebook Live oferuje także dodatkowe funkcjonalności, które pozwalają na zebranie ciekawych informacji na temat odczuć klientów, można uruchomić czat, jak również różnego rodzaju ankiety.

Reklama interaktywna z wykorzystaniem urządzeń mobilnych

Transmisja na żywo w Facebook Live jako skuteczna metoda promocji

Agencja marketingowe, które zajmują się reklamą w mediach społecznościowych, polecają coraz częściej tego rodzaju formę reklamy. W ten sposób możemy opisać zalety towaru, usługi, skupić się na wielu różnych aspektach dotyczących naszej oferty, jest to ciekawy pomysł na zaprezentowanie nowych usług czy też towarów, które można znaleźć na naszej stronie internetowej. Bardzo dobrą funkcjonalnością jest czat, gdzie użytkownicy mogą komentować nasze wideo, zadawać pytania. Na czacie możemy także umieszczać dodatkowe informacje, linki prowadzące do sklepu internetowego czy też naszej strony wizytówki. Relacje wideo możemy prowadzić za pomocą smartfona, tabletu czy też wykorzystać bardziej profesjonalną kamerę oraz mikrofon, które zapewnią lepszą jakość. Możemy skorzystać z także z dodatkowego oświetlenia oraz statywu.

W czasie relacji możemy określić lokalizację, oznaczać znajomych, skorzystać z ciekawych funkcji. Zaletą Facebook Live jest możliwość prowadzenia relacji z dowolnego miejsca i urządzenia posiadającego dostęp do internetu. W ten sposób przy użyciu smartfona wyposażonego w dobry obiektyw możemy przeprowadzić profesjonalny streaming, przykładowo z hali produkcyjnej, magazynu naszego sklepu, w ten sposób przybliżymy użytkownikom sylwetkę naszej firmy, pokażemy, jak działa ona od środka. Streaming online to także możliwość rozszerzenia prezentacji oferty. W sklepie internetowym najczęściej znajdą się zdjęcia oraz opis, natomiast wideo może dodatkowo zaprezentować inne funkcje, przybliżyć produkt klientom.

Mobilność, docieranie do dużej grupy odbiorców to zalety reklamy na facebook transmisja na żywo będzie rozszerzeniem naszych działań w mediach społecznościowych. Relacja na żywo to również możliwość zebrania danych z ankiety, czatu, możemy sprawdzić, jakie pytanie zadają klienci, dzięki czemu dopracujemy szczegóły związane z obsługą klienta czy też prezentacją naszych towarów w sklepie internetowym.