Wiele przedsiębiorstw, które chcą prowadzić skuteczne kampanie promocyjne, wykorzystuje odzież promocyjną, mogą być to koszulki, bluzy, czapeczki.
Zaletą odzieży reklamowej jest dobra widoczność, możemy umieścić duże logo z przodu lub też na plecach. Warto wybierać gadżety reklamowe, które są praktyczne, przykładowo koszulki reklamowe, które mogą również nosić pracownicy. Odzież promocyjna może być wykorzystana na wiele sposobów, możemy dołączać ją do zamówień, organizować konkursy, gdzie nagrodami będą przykładowo koszulki reklamowe.
Koszulki reklamowe z trwałym nadrukiem
Koszulki reklamowe są bardzo skuteczną formą promocji, możemy znaleźć wiele firm, które dostarczają różnego rodzaju odzież promocyjną, mogą na nich umieścić trwałe nadruki czy też haft. Są to koszulki znanej firmy, wysokiej jakości, wykonane z bawełny, dzięki czemu będą to bardzo skuteczne nośniki reklamowe. Najczęściej na potrzeby reklamy wykorzystuje się T-shirty, dostępne są także koszulki polo, w różnych kolorach. Możemy wybrać koszulki męskie, damskie, a także bluzy, koszule. Warto wybierać koszulki wysokiej jakości, które będą wygodne, komfortowe. Można zamówić także odzież ciepłą, będą do polary, bezrękawniki, kurtki, które również mogą posiadać nadruki, przykładowo logo naszej firmy.
Często wykorzystuje się sitodruk, jest to technika, która pozwala na uzyskanie nadruków bardzo trwałych, odpornych na pranie. Dzięki temu uzyskujemy bardzo solidne materiały reklamowe, sitodruk stosowany jest w przypadku różnego rodzaju tkanin, możemy stosować go także w przypadku toreb, plecaków. Dostępny jest również haft, obecnie może on zostać wykonany według projektu komputerowego, dzięki czemu jest bardzo dokładny. Gwarantuje to także powtarzalność, dzięki czemu uzyskujemy takie same koszulki reklamowe w całej partii. Obecnie firmy oferujące odzież reklamową mają mniejsze wymagania co do minimalnej ilości zamówienia, dlatego także mniejsze firmy mogą zamówić koszulki promocyjne.
Firmy, które oferują koszulki reklamowe mogą dostarczyć wiele kolorów podstawowych, takich jak biały, czarny, niebieski czy też czerwony. W ten sposób dobierzemy koszulki kolorystycznie do naszego logo, kolorów, które kojarzą się z naszym produktem. Często cena będzie uzależniona od ilości zamówionych koszulek, w przypadku dużych zamówień możemy liczyć często na bardzo korzystne rabaty.